tirsdag 4. april 2017

Test av Ursuit Easy


Etter at jeg ved juletider ifjor oppdaget lekkasje i ursuiten min (som da var 11 mnd gammel) ble denne sendt til Finland som reklamasjonssak. Jeg fikk ikke ny drakt, men fabrikken utførte reparasjon og bytte av glidelås vederlagsfritt. Uansett følte jeg behov for å teste drakta, og ved forrige tur til Dalbergså benyttet jeg anledningen. Vanntemperaturen i elva var vel et sted rundt 2 grader.

Følelsen i etterkant er god - jeg vet jeg flyter om uhellet er ute, og jeg vet jeg holder ut til hjelpen kommer. Følte at jeg kunne ha ligget nokså lenge før det hadde blitt kritisk. Om jeg nå snart får montert allerede innkjøpt Coast Key, så begynner dette å se bra ut. Anbefaler alle som har kjøpt seg en Ursuit om å teste den med ujevne mellomrom - det gir en god følelse der ute på sjøen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar